Visionär. Problemlösare. Visualiserare. Nyfiken. Modig. Strategisk. Lyssnare.

Vi behöver dig

 

01

KARRIÄR /

     
    Image

    Att utveckla varumärken är ett långsiktigt arbete. I det arbetet ingår att göra rätt val, lösa problem och skapa aktiviteter som kan göra skillnad över tid. Men det rör sig snabbt på marknaden. Alla aktiviteter går inte lika bra att planera, men är lika viktiga. De som ska ge action där ute.

    I den miljön verkar vi som konsulter, våra kunders bästa vänner, de som hjälper dem att navigera rätt, beröra och göra bättre affärer. I en bransch som förändras lika snabbt, eller snabbare. Från en ganska reglerad och strukturerad mediavärld med få, stora och etablerade kanaler till dagens komplexa multi-kommunikationsvärld där allas röst kan och ska höras. Vi kallades en gång i tiden ”reklamare”. Själva etablerade vi begreppet kommunikationsbyrå. Idag säger vi att vi utvecklar varumärken. Och det arbetet sker på många fler arenor än massmedias. Det handlar om hur produkten ser ut, hur den förpackas, hur affären görs, hur organisationen mår och hur du själv uppfattas både externt och internt. Varför. Och några parametrar till.

    I detta komplexa sammanhang behövs snabbtänkta, strategiska, kunniga och omtänksamma konsulter som kan förstå, beröra och utveckla våra kunder och deras affärer. Vad det yrket heter i morgon vet vi inte. Men vi behöver sådana. Du är förmodligen nyfiken och älskar att lära dig nya saker, förstå nya verksamheter och lever otvunget i en digital värld.

    Rutinerad räv eller ung och hungrig, spelar mindre roll. Om det är dig vi frågar efter ska vi ge dig en plats att utvecklas, där du är med och formar morgondagens yrke. Samtidigt som du ger utvecklingsbenägna företag möjlighet att förstå och utnyttja sin fulla potential. I din roll får du vara med och leda utvecklingen mot ett samhälle med fler hållbara företag där människor gör medvetna val och känner stolthet.

    Är du den vi söker?
    Bra! Hör då av dig med CV och personligt brev till jens.martensson@krux.se senast den 24 januari.

     

    02

    KARRIÄR /

       

      Även om vi inte söker det du är extra bra på just nu, så är vi alltid nyfikna på duktiga problemlösare. Vi kanske bara inte förstår att vi behöver just dig. Övertyga oss. Berätta varför du skulle passa hos oss som praktikant eller som en fullfjädrad Kruxare.

       
       

      Jag har tagit del av Krux policy för datahantering.